پهپاد

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» حمله پهپادی شب گذشته حزب‌الله لبنان به یک پایگاه نظامی صهیونیستی در جنوب حیفا را نشانگر ضعف رژیم صهیونیستی در مقابله با پهپادهای مقاومت دانست.

به گزارش مشرق، المیادین گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در خصوص حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به پادگان آموزشی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در این گزارش نوشت: حمله حزب الله به یک پایگاه نظامی در شمال «اسرائیل» ضعف «اسرائیل» در رویارویی با حمله‌های پهپادی را نشان داد.

همچنین نیویورک تایمز اعلام کرد که حمله‌های هوایی و یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به لبنان که از ۲ هفته پیش آغاز شده در تحقق اهداف اعلامی از سوی صهیونیست‌ها مبنی بر ممانعت از انجام حملات حزب‌الله از نقاط مرزی شکست خورده است.

کمی پیش‌تر نیز شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» با اشاره به توانمندی‌های بالای حزب‌الله لبنان بیان کرد: حزب‌الله در تسلیحات پرشمار خود توانمندی‌هایی نامحدود دارد.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» تاکید کرد: ورود شب گذشته پهپاد به مرکز «اسرائیل» و حمله به مرکز و حیفا تنها نمونه‌ای از این توانمندی‌هاست و موارد بیش‌تری از این توانمندی‌ها در آینده نمایان خواهد شد.

گفتنی است حزب الله لبنان شب گذشته در عملیاتی گسترده مرکز آموزش و نگهداری ۷۲۰۰ و پادگان آموزشی تیپ گولانی در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادی قرار داد؛ عملیاتی که بازتاب گسترده آن در رسانه‌های مطرح جهان، از گستردگی و شدت خسارت و تلفات قابل توجه رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

پس از این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حداقل ۴ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز به نقل از سازمان‌های امدادی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۶۷ نفر در این حمله مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس